Engelli Kartları

Bu karta sahip olabilmek için gerekli belgelerin temin edilmesi gerekmektedir.
 

6245 sayılı Kanun’un 48. maddesinde belirtilen; Memuriyet mahalli dâhilinde seyyar olarak vazife gören tahsildar, yoklama memuru, mutemet, veznedar, satın alma memuru, tebliğ memuru, posta veya evrak dağıtıcısı, takip memuru, mübaşir ile gerekli vizeleri alınmış memur ve hizmetlilerine fotoğraflı olmak üzere kişisel bilgilerinin yer aldığı kart verilir.

Personelin onaylı üst yazısı ve kadro listesi
Nüfus cüzdan fotokopisi
Kart bedeli ve maliye bakanlığınca belirlenmiş ücret

Kart başvuruları bizzat yapılmalıdır

İlk başvuru : 11 TL
Kırık - Kayıp Kart : 20 TL

Kart Yenileme:11 TL
Arızalı kart yenileme : Ücretsiz.

* Arızalı kart yenileme sadece kullanıcı hatası olmayan arızalarda geçerlidir.

Motaş Genel Müdürlüğü Kart Baskı Servisine gerekli belgelerin ibrazı halinde o yıla ait vize işlemi gerçekleştirilerek kullanıma açılır.

Kurumundan alınacak onaylı üst yazı ile toplu şekilde vize başvuru işlemi gerçekleştirilip, Maliye Bakanlığı tarafından belirlenmiş olan ücret alınır.

Not: Kart üzerindeki fotoğraf ve kişisel bilgilerin okunamaması durumunda kart yenileme işlemi gerçekleştirilmesi istenir. O yılki kart yenileme ücreti talep edilir.

Herhangi bir sebeple yıpranmış, kullanım dışı kalmış toplu taşıma seyahat kartlarının düzenlenecek başvuru dilekçesiyle başvurulduğunda eski kart en kısa sürede iptal edilerek kullanıma kapatılacaktır. Başvuru koşulları yerine getirildiğinde ve kart bedeli ödendiğinde toplu taşıma seyahat kartı yenilenecektir.

NOT: Kartların kaybolması veya çalınması durumunda 0422 502 2 502 nolu telefondan veya 0552 502 2 502 nolu Whatsapp numasından kimlik bilgilerinizi beyan ederek kartlarınızı kullanıma kapattrabilirsiniz.